Hey allemaal,
Ik zit best erg met mijn liefdesleven. Ik word in oktober 17 en heb nog nooit een echte serieuze relatie gehad. Maar het ligt niet aan de jongens, maar aan mij. Ik word echt helemaal gek van mezelf, ik zie er leuk uit ik heb een leuk karakter vandaar dat er ook heel veel jongens op me vallen. Maar ik loop ze 1 voor 1 af te wijzen omdat ik gewoon ja ik weet het niet ik voel nooit wat voor ze op gebied van liefde ook al zijn het sommige hele leuke jongens! Misschien heb ik gewoon nog niet díe jongen ontmoet, maar ik baal als een stekker en ik vraag me echt af hoe lang ik nog moet wachten op die ene jongen. Ik heb zo veel behoefte aan gewoon iemand om bij te zijn en om te knuffelen en om verliefd op te zijn, maar het gebeurt maar niet. En als ik iemand leuk vind (ik vind regelmatig wel eens iemand leuk) ben ik weer op die persoon uitgekeken na een week of 2/3. Ik snap dus niks van mezelf, misschien ben ik ook wel gewoon veel te moeilijk. Maar ik wil ook gewoon een hele leuke spontane jongen, met mijn humor etc. en ik ken zo veel van die jongens die spontaan zijn met mijn humor maar dan val ik er alsnog niet op. Ik heb wel een ideaal beeld van mijn perfecte jongen maar zó perfect heb je ze natuurlijk niet, en dat snap ik best niemand is perfect. Nou is er 1 jongen, die ik wel erg leuk vind, nog nooit heb ik iemand zo leuk gevonden echt een superleuke jongen. Toen heb ik al mijn moed bij elkaar verzameld en het hem verteld waarop ik het antwoord kreeg: ik vind jou ook een hele leuke meid maar ik zie niet iets tussen ons... maar je weet maar nooit! Wat moet ik dáár nou weer mee? ''Je weet maar nooit!'' En toen ik hem daarna op msn sprak begon hij als een gek met me te flirten, volgens mij speelt hij gewoon een spelletje met me. Dat idee heb ik heel erg, ik snap niet waarom hij zo doet terwijl hij weet dat ik hem leuk vind. Hierdoor ben ik dus ook gelijk afgeknapt en vind hem nu al veel minder leuk, ik verbaas me ook over het feit dat ik me zo snel over hem heen heb kunnen zetten. Ook al ben ik niet 100% over hem heen ik vind hem nog steeds erg leuk maar iets tussen ons zal dus niet gebeuren aangezien hij me heeft afgewezen.
Het is een heeel lang verhaal geworden maar heeft iemand misschien tips ofzo? Ik weet echt niet wat ik moet ik ben al bijna 17 nog nooit een serieuze relatie gehad en ik wil dit zo graag! En ik ben echt een leuke meid innerlijk en uiterlijk ik snap het gewoon niet waarom het zo moeilijk is

Ik stel jullie reacties erg op prijs sorry voor het lange verhaal!
Groetjes Roosmarijn.