Jij stelt je open bij mensen. Jongens merken dat, want het testosteron (hormoon) giert door hun lijf als ze je tegenkomen.
Tuurlijk willen ze wel wat met je! Doordat jij je zo geliefd voelt, heb je het idee dat je die jongen wel leuk vind. Trap daar niet in.
Jongens hebben dondersgoed door hoe jij denkt en daar maken ze gebruik van, eerder misbruik.
De reden waarom je snel bent uitgekeken op die jongens, is omdat je in iedere jongen hetzelfde gedrag herkent.
Op het moment dat je zelf een leuke jongen tegenkomt die niet zo is (Ik citeer: " ik vind jou ook een hele leuke meid maar ik zie niet iets tussen ons... maar je weet maar nooit! "), vind je het aan de ene kant vervelend dat je eens wordt afgewezen, maar aan de andere kant: " hey het is weer eens wat anders, hij doet mysterieus ! " en dat vind je spannend
Dus geen wonder dat jij HEM juist leuk vind.
Niks verkeerds mee natuurlijk.
En om het feit dat je binnenkort 17 bent, zegt helemaal niks

Er zijn mensen van 40 die nog steeds de ware liefde moeten vinden. Sommige mensen zullen de ware nooit tegenkomen.
Zie het natuurlijk niet zo somber in.
Het echte gevoel zul je nog weleens meemaken, of het nou morgen is, volgende maand, of over 3 jaar...!