Citaat:
Origineel gepost door spiral_design
@ Astrada: dit forum gaat echt wel de slechte kantuit. Nu ga je beweren dat bv. ADHD een verzonne ziekte is en een complot van verschillende psychiaters enzo. Vanwaar haal je het in je kop? Omdat een dom internetsite dat beweerd? ik ken een aantal mensen die ADHD hebben, ga jij het hun zeggen dat ze het hebben verzonnen? alsjeblief hou je mond als je niets zinnigs te zeggen hebt! mensen zoals jij zoeken achter alles complotten en domme theoriën!! Trouwens in mijn famillie zitten een aantal verplegers en die zeggen dat ADHD wel DEGELIJK BESTAAT! wat ga je zo dadelijk zeggen, dat AIDS niet bestaat, verzonnen. Ga toch met je barbie spelen 
|
Als je mij een positieve test-uitslag kan overhandigen van iemand met ADHD trek ik mij voorgoed terug van dit forum!
Maakt niet uit of je het mij via het bloed, de urine of via een hersenscan gaat aan tonen, Ik ben heel makkelijk, kom maar op...
Als je het lukt ben je trouwens wel de eerste die de gehele medische wereld versteld zal doen staan!
Inclusief de bedenkers van ADHD.
Waarschijnlijk krijg je dan zelfs een nobelprijs!
En niet aan komen zetten met aannames, symptomen, speculaties, theorieën, afwijkende organen(hersenen), defecte genen enz. Die verhaaltjes kennen we al.
Een directe link graag, zo van; dit is het menselijk lichaam en daar op dat punt is te zien dat deze persoon ADHD heeft, begrijp je?
Succes met je speurtocht, zelf zoek ik al 15 jaar zonder resultaat.