Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2007, 17:02   #685
gejhotten
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
ja want, oooh jeetje straks gaat iedereen nog in god geloven en dat wil god vast niet?

Je kan niet bewijzen dat dat komt door jou gebeden, dat zeggen jullie gewoon zodat jullie je goed voelen.

Right.. Bronnen?
Ik
voorbeelden?
Oja, tuurlijk dit smoesje weer. Als er helemaal 0,0 te bewijzen valt wrom zou je het dan überhaupt geloven?
Voorbeeld:
Er zweven allemaal onzichtbare klodders schijt door de lucht gecreëerd door de poepmeester. De klodders zijn onmogelijk aan te raken of te voelen. Dat mensen moeten schijten is het bewijs hiervan. Tadaaa ik heb mijn geloof.
Dit geloof je toch ook niet of wel?
Er gebeuren zoveel dingen in de wereld. Er zijn al zoveel dingen gebeurd. en er gaan nog zoveel dingen gebeuren.

Heel veel van dat soort dingen staan beschreven in de Bijbel.
God laat zovaak van zich "horen" maar de mensen staan er niet voor open of WILLEN er NIET voor open staan, ze zien het niet. Door zoveel dingen heen zie je God. Maar als jij dat niet wilt zul je Hem ook niet vinden.

God wil contact met jou. maar als je er niet voor open staat zul je geen contact met Hem krijgen, God heeft je een vrije wil gegeven. God zelf zal dus niet contact met jou gaan leggen als jij dat niet wil.

Je wilt bewijzen????
Ga eens naar de jongen die genezen is van zijn verlamdheid door gebed!
ga eens naar die persoon die ooit blind was maar genezen is!
GA eens naar de persoon met een ongeneselijke ziekte die door gebed genezen is!

ga eens naar de persoon die in aanraking is gekomen met God.

LEES de Bijbel eens. Te beginnen in het Nieuwe Testament.
Stel je open voor God. en je zult het zelf kunnen ervaren.
Je zult zelf kunnen ervaren wat de relatie met God inhoud.

Maar jij zult zelf je hart moeten openstellen voor Hem.

Door alle duizenden jaren heen zijn er zoveel mensen geweest die God hebben ervaart. Die Jezus hebben gezien. Die een aanraking hebben gehad met de Heilige Geest.

Jezus zelf heeft over de aarde gelopen. Hij is de vleesgeworden Zoon van God. Hij heeft met mensen gesproken. Hij is bij mensen geweest.

Zoveel mensen door al die duizenden jaren blijven het zelfde geloven, het zelfde vertellen. Hetzelfde ervaren.

Als jij bewijzen wilt hebben raad ik je aan om op onderzoek te gaan.

En ga bijvoorbeeld eens naar een kerk bij jou in de buurt!
Als je wilt kun je mij een mail sturen. Ik ben ook bereid om met een ieder te praten die zoekt naar God of die er meer over wil weten.
m'n mail is: otten_j91@hotmail.com

Laatst aangepast door gejhotten : 5 August 2007 om 17:05