Onderwerp: Liefdeskwestie
Enkele bericht bekijken
Oud 11 August 2007, 15:24   #5
Melanie_DB
Melanie_DB

Melanie_DB's Avatar

Standaard

Dag xjh44

Soms doet hij zo raar en ben ik onzichtbaar voor hem en zegt hij me dat ik moet opkrassen als hij wilt gaan slapen bv (hij is zo impulsief) en op andere momenten heeft hij enkel oog voor mij. Volgens mij is er nog iets meer aan de hand dan enkel het feit dat hij doof is. Hij is zo ook eens flauwgevallen toen hij bij mijn ouders thuis de eerste keer kwam eten. Hij heeft ook de tuin ondergekotst zonder boe of ba. 10 minuten nadien is hij vertrokken (dat was 2 weken geleden). Nog een ander voorbeeld: ik was gisteren bij hem thuis en we waren leuk en gezellig aan het knuffelen en kussen. Allemaal leuk... TOT hij 'n (volgens hem) leuk programma ziet en dan zit ik echt naast hem voor spek en bonen. Hij ziet me gewoon niet meer staan!!!!! Gisteren heeft hij ook uitgelegd hoe allerlei elektrische apparaten bij hem thuis werken en hij eist dat ik strijk voor hem. Ik heb het beloofde cadeau ook niet gekregen (hij vergeet haast alles wat hij zegt). Ofwel word ik zijn gedrag gewoon, ofwel stop ik ermee. Ik vind dat hij echt onbeleefd is op die "negatieve momenten" en ben niet zeker of ik heel mijn leven met hem kan doorbrengen. Als hij later kinderen heeft bv, zal hij er niet voor kunnen zorgen, want hij zal ze 's nachts niet horen (door zijn doofheid) en hij doet verder echt raar soms, zodat ik schrik heb van hem. Dat is toch niet normaal dat men schrik heeft van zijn of haar lief hè!?

Lieve groetjes van Melanie
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden