meid echt zwaar irritant is dit he als ie beld met iemand wil je gelijk weten wie het is als ie van school terug naar huis gaat en is iets langer weg is dan normaal gelijk een gestapo vehoor ik ken het gevoel.
ik heb met een heel lief meisje ze echt heel goed voor me en ik voor haar we passen echt prima bij elkaar alleen elke keer weer het gevoel van jaloezie of onzekerheid gek word je ervan.
maar ik heb meer dingen mee gemaakt in men korte leven dan menigt ander mens heb daardoor een hele andere persoonlijheid gekregen.
en nu 22 jaar kom ik er eindelijk een beetje achter hoe ik men problemen te lijf ga ik spreek even in mijn ervaring wil niet zeggen dat het bij jou werkt.
maar kijk eens waar dat gevoel vandaan kan komen is er vroeger iets gebeurd dat aanleiding kan geven tot het gevoel dat je elke keer krijgt.
het kan het kleinste dingentje zijn die vroeger is gebeurd.
probeer daar over te praten! tekenen schrijven klinkt wel stom weet ik maar naar jaren strugelen kan ik zeggen dat het werkt.
en probeer in de gaten te houden waneer je jaloers word of waar je je aan irriteerd en probeer er zo achter te komen wat je tot dat gevoel brengt.
kom je er hierna nog niet uit stuur even een berichtje en ik ga je verder helpen.
groetjes vinc
|