Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy
Er zit een meisje bij mij op school die ik heel leuk vind. Alleen ik ken haar niet en zij mij ook niet en zitten niet op de zelfde opleiding.
Ik kom haar ook niet vaak tegen op school en ik hoop haar nog een keertje te zien. Maar wat kan ik het beste tegen haar zeggen.
Ik wil aan haar vragen of ze is een keer iets wilt drinken met mij ergens op een terrasje ofzo.
Maar is dat niet raar om te vragen als je elkaar helemaal niet kent. Of kan je eerst beter iets anders zeggen ?
|
Nee dat is echt niet raar!! Dat is juist vet lief! Als jij zomaar op haar af durft te stappen om te vragen of ze misschien een keertje met je ergens wat zou willen drinken is het ten eerste: superlief van je. Ten tweede: geeft het haar weinig kans om uberhaupt nee te zeggen omdat je het haar recht in dr gezicht vraagt en ze je nog niet echt kent. En ten derde zal ze zich zo verrast en gevleid voelen dat je gelijk al een goede eerste indruk maakt. Echt gewoon voor gaan ! Nee heb je ja kun je krijgen

, ik weet in ieder geval dat als een jongen zoiets bij mij zou doen ik zeker ja zou zeggen