Enkele bericht bekijken
Oud 18 September 2007, 18:45   #754
Sndr
I <3 Leiden.

Sndr's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Professor hugo Bekijk Bericht
Het geloof.
als wetenschapper geloof je niet in "Het geloof"
Je kan het op verschillende wijzen bekijken maar we nemen aan dat je zegt dat je in god gelooft.
Ik geloof niet in god hij heeft ook niets te maken met het ontstaan van de Aarde, god en al die andere zever is uitgevonden door zieke mensen die niet logisch konden nadenken.
En is vaak ook een hulp voor mensen met problemen omdat ze niet begrijpen wat hen aan het overkomen is.
Bv. Die moeder die al haar kinderen verloor, ze gaf de schuld aan de zogenaamde god , omdat ze dacht dat ze vervloekt was door "God".
Om eerlijk te zijn ben ik zo hard tegen het geloof en elk andere valse bezweringen over geloof.
Ik bie alvast mijn excuses aan aan degenen die zich beledigt of aangevallen voelen, dit is ook niet kwetsend bedoeld.
Ik ben gewoon 100 % zeker dat God niet bestaat en geloof me als wetenschapper mag je normaal gezien nooit 100% zeggen maar dit is nu eenmaal iets waar ik zo zeker van ben.
By the way moest je hem zien ofzo zeg hem effe langs te komen bij mij hij weet toch waar ik woon hij is nu eenmaal god zogezegd.

Greeeeetzzzz (G.H.)
16 jaar oud.. Maximaal
16:22 Chiw: you will all see
16:22 Mork: not all
16:22 Mork: stevie wonder wont
Sndr is offline