Enkele bericht bekijken
Oud 21 October 2007, 17:12   #1
Estelina
Guest

Standaard

Ik snap dat je ermee zit en dit gaat misschien hard klinken en misschien zit ik helemaal fout, maar als je thuis gaat zitten jammeren over dat je zo'n saai leven hebt dan schiet het natuurlijk ook niet op ! Nodig wat vaker vrienden van school uit om wat leuks te gaan doen ofzo, karten naar de bios of gewoon bij jou thuis chillen. Als je niet zoveel vrienden op school hebt omdat je zoals je zegt als een nerdje beschouwt wordt, wat ik trouwens zelf ook belachelijk vind dat mensen daardoor zo buitgensloten worden maargoed, probeer dan wat socialer te zijn op school en te denken voordat je iets zegt. Als iemand bijvoorbeeld zegt dat hij/zij dik is, en die persoon heeft ook idd een buikje zeg dan gewoon je overdrijft echt enorm! Ipv van toegeven dat hij of zij inderdaad een buikje heeft Of een beetje een leugentje om eigen bestwil kan ook nooit kwaad. Je kan ook een bijbaantje zoeken zijn genoeg leuke te vinden, niet allemaal even goed betaald maargoed je doet er zeker wel sociale contacten mee op en dan kan je ook weer nieuwe vrienden maken. Ga wat vaker leuke dingen doen en zoek mensen op dan kom je ze vanzelf tegen! Succes
  Met citaat antwoorden