zoooooooooooooooooooo
3e klas _O_
*proest*
als ik kijk naar wat jij allemaal post, zou ik zeggen dat jij niet veel verder zit dan de eerste klas
roflol!
"de "grote mensen wereld" is een wereld waar je niet word afgerekend op alles dat je zegt en doet, en hoe je er uitziet. in de "grote mensen wereld" leeft iedereen in vrede en harmonie met elkaar."
En toen werd er iemand voor je ogen in elkaar getrapt omdat ie een verkeerde trui aan heeft. Of steek iemand in een dronken bui een ander neer. Of blijkt dat Willen H. zich wel schuldig maakt aan afpersing.
Open je ogen en zie in wat voor shithole we leven
dat komt door mensen zoals jij, die het niet accepteren dat er mensen zijn die anders zijn, dat het normaal is als mensen het oneens met elkaar zijn en dat liquideren niet altijd de beste manier is om een geschil op te lossen. die mensen vermoorden je omdat je even niet wat geld op kunt hoesten, die mensen zetten je af omdat ze nog wat geld op moeten hoesten enz. enz.
"en hoezo ga je ervan uit dat ze op de basisschool zit?"
Way of talking and awnsering?
zoals ik al zei "als ik kijk naar wat jij allemaal post, zou ik zeggen dat jij niet veel verder zit dan de eerste klas"
"en je hebt geen leven als je hulpeloos achter de laatste mode aan loopt, in plaats van te doen wat je zelf leuk vind en waar je zelf goed over denkt!"

nee, als alto, goth of emo (all the same shit) heb je wel een leven, een leven wat doorgaans ongeveer de helft duurt van dat van een normaal ( een hulpeloos achter de laatste mode aan loopt, in plaats van te doen wat je zelf leuk vind) mens bent
hoezo ga je ervan uit dat het leven van een alto, goth of emo maar de helft duurt van het leven van een "normaal" mens (wat overigens ook niet klopt, normaal bestaat niet, de mensen die jij beschrijft als normaal, zijn hoertjes en macho's, zulke lui wiens leven uit mode en sport bestaat)
omdat GOTHS soms zelfmoord plegen? ze zouden daar geen reden toe hebben als er een beetje minder beledigend mee omgegaan zou worden dat zij een andere kijk op de wereld hebben. en die zelfmoordgevallen wegen niet op tegen het aantal mensen dat wordt vermoord door de "normale" mensen
en trouwens, emo's en goths zijn niet hetzelfde!
nuff said, voor ik echt ga lachen
houd je bek toch