Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2007, 16:19   #55
Feeling_Girl
Guest

Standaard

heej ik ben er weer na ff een lange tijd hier niet op te zijn gweest
game_girl als eerste wil ik even zeggen dat er meer is gebeurd dan die jongen... ik heb ook eigenlijk niet alles verteld in dit verhaal. ik ben door veel mensen teleurgesteld en in de steek gelaten.
op school gaat het niet goed en ik voel me vaak alleen.
terwijl ik een groep vriendinnen heb die veel van me houden.
en dat vind ik zo stom aan mezelf. er is een vriendinnegroep om me heen en toch voel ik me alleen...
ik voel ook vaak dingen wat mensen voelen. als ik tegenover iemand sta weet ik vaak wat die gene voelt.
ik ben er pas achter gekomen dat dit komt door hsp.
ik vraag me ook altijd af wat mensen van mij denken en daar wordt ik heel erg onzeker van.
ik heb heel vaak momenten waarop ik het niet meer aankan.
misschien vinden jullie me kinderachtig en een aansteller dat ik voor deze dingen zelfmoord wil plegen. maar ik maak deze dingen heel heftig mee.
een meisje heeft vorig jaar ook een groot deel van mijn leven kapot gedaan. ze heeft dingen gedaan en gezegd die je niet voor mogelijk houdt.
en ja het is ook die jongen. maar hij was zoveel voor mij gaan betekenen in die paar dagen... en ik zie hem elke dag en dat maakt het zo moeilijk. ik ben echt nog smoorverliefd op hem.
ik mis hem echt verschrikkelijk. maarja dat is dus niet het enige waarvoor ik zelfmoord wil plegen.
maar ik weet dat er mensen zijn die van mij houden, dus eigenlijk ben ik best egoistisch. en die gedachte maakt mij nog somberder.