Het was met een tante van me.
Het is eigenlijk heel onschuldig begonnen toen. Ik zie haar niet zo heel erg vaak omdat ze niet direct in de buurt woont. Ik weet echter wel dat ze nogal van seks houdt. Ze is sinds 2 jaar gescheiden dus kan me voorstellen dat ze iets tekort komt.
Ik ben een keer bij haar blijven logeren toen ik van een beurs af kwam. De trein had toen super veel vertraging en ik was toen redelijk dichtbij haar woonplaats. Ik heb haar toen gebeld of het mogelijk was dat ik bij haar bleef overnachten en daarna naar huis gebeld dat ik daar kon blijven.
Ik had uiteraard helemaal niets bij me verder van een slaapzak o.i.d. maar ik kon op een logeerkamertje blijven pitten.
Ik heb eerst nog een uurtje met haar verteld en tv gekeken en toen ging ze naar bed. Ik heb nog een half uurtje tv gekeken en ben daarna ook naar bed gegaan. Toen ik me echter uitgekleed had en in mijn onderbroek naar de badkamer liep om mijn tanden te gaan poetsen, kwam mijn tante net topless (want zo sliep ze dus blijkbaar normaal) van haar slaapkamer omdat ze naar het toilet moest. Ik denk dat ze niet gehoord had dat ik net de badkamer op wilde anders was ze wel in bed blijven liggen.
Ik vond het uiteraard niet erg om haar eens zo te zien want ze mag zich best laten zien ondanks haar leeftijd. Ik deed echter net alsof ik het de normaalste zaak van de wereld vond zodat ze zich niet zou schamen. Zij vond het echter blijkbaar nogal opwindend om haar neefje in onderbroek te zien want ze begon op de badkamer wat aanspelingen te maken...eerst wilde ik daar niet op ingaan, maar uiteindelijk kon ik een erectie niet voorkomen...vond dat nogal genant maar ze stelde me gerust dat ze niks zou vertellen. Dat is in principe de hele aanleiding geweest...uiteindelijk hebben we in haar bed seks gehad...vond het zeker lekker maar wel een heel vreemde ervaring.
Ik durf het uiteraard ook binnen de familie enzo niet te vertellen, maar vroeg me dus af of iemand anders hier al eens heeft meegemaakt dat hij/zij verleid is door een familielid en zelfs verder is gegaan.
|