Enkele bericht bekijken
Oud 6 November 2007, 19:13   #24
JustMeYouKnow
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Ooit komt alles goed! Als je er maar in gelooft!
Ja eigenlijk heb je daar wel gelijk in.. maar ik geloof er nooit zo in. Ik wil al vanaf dat ik een klein meisje ben gaan zingen, zit ook op zangles en kan het best wel.. Het is het enigste wat ik later graag wil gaan doen.. Ben voor de rest eigenlijk ook nergens echt goed in ofzo of dat zou ik nog moeten ontdekken. Alleen hier thuis motiveren ze mij absoluut niet! Ze laten mij juist denken dat ik helemaal niet goed ben in zingen, zulke signalen geven ze mij. Daar kan ik echt niet tegen, ben al zo onzeker en dat maakt mij alleen maar meer onzeker. Ik heb ook eigenlijk geen contact met mijn familie. Het enigste wat we tegen elkaar zeggen is hoi en doei. Of we stellen een simpele standaart vraag aan elkaar of het is weer ruzie. Durf nog maar amper iets tegen ze te zeggen anders word ik al uitgemaakt voor "vervelend rot jong" of ik maak volgens hen weer een domme opmerking.. Voor de rest heb ik ook maar 1 beste vriendin en verder ga ik met niemand anders om. Dus als mijn beste vriendin niet kan afspreken zit ik de hele avond thuis achter de laptop. En als ik dan alleen ben gaan er zoveel gedachtes door mijn hoofd heen he zoals; hoe moet dat allemaal dalijk in mijn toekomst? En ik heb ook lichamelijke problemen die erg zijn voor een meisje, heb opzich ook wel vage trekjes. Zoals dat ik met een frutselig elastiekje over mijn wondjes van mijn vingers heen moet wrijven, dat doet een beetje pijn. Of dat ik wel 10 keer op de knop van mijn wekker moet druken voordat ik ga slapen, anders ben ik bang dat ik me eige verslaap ofzo :S Af en toe vraag ik me eige ook af of dat ik geestelijk wel goed ben ofzo. Heb elke dag wel zo'n moment dat ik niet meer verder wil leven, en heb me eige al vaak zat gesneden. Het begon in groep 8 toen ik mij voor het eerst in mijn polse sneed. Maar ik durf het ergens gewoon niet, bang om ergens te komen waar het nog veel slechter zal zijn dan hier. En ik weet, dat ook al ga ik niet met zoveel mensen om en ook al heb ik niet zulke goede contacten met mensen, dat zij het toch wel erg zullen vinden al zou ik het wel echt doen.

Zoo heb mijn verhaaltje ook weer gedaan. Hier kan ik het tenminste kwijt.. mijn ouders zouden me hard uitlachen. Zit ik niet op te wachten......

xxx

Laatst aangepast door JustMeYouKnow : 6 November 2007 om 19:19
  Met citaat antwoorden