7 November 2007, 23:17
|
|
Super Lid
|
Citaat:
Origineel gepost door sandraatje
okj, ik zal het proberen om zo simpel mogelijk uit te leggen..
Als je jezelf snijd komt er endorfine vrij, endorfine zorgt ervoor dat jij je beter voelt, dat je geen last meer hebt van alle negatieve dingen om je heen. Maar op een gegeven moment wordt je verslaafd aan endorfine en doe je het niet meer alleen om te zorgen dat je je niet meer beroerd voelt.
Als je het een tijdje niet meer doet weet je dat als je je beroerd voelt je die endorfine kan vrijmaken door je te snijden dus is de stap veel kleiner om het nog een keer te doen.
Hoop dat iedereen het nu een beetje snapt, want ik had het gevoel dat er veel waren die niet eens wisten waar ze het over hadden, degene die er zelf ervaring mee hebben wel, maar de rest niet. En die zullen het ook nooit zo gaan snappen zoals wij doen, maar daar moet je maar blij mee zijn, je snapt en begrijpt het namelijk alleen als je er ervaring mee hebt. En nee, als jij ff een mes in je arm zet krijg je niet hetzelfde gevoel, dan zal het heel erg pijn doen en verder gebeurd er niks, maar als ik of iemand anders die zichzelf snijd het doet, dan doet het geen pijn en krijg je weer endorfine.
|
Oftewel, nooit aan beginnen. Je weet van te voren toch al dat het dom is.
|