Onderwerp: De dood.
Enkele bericht bekijken
Oud 9 November 2007, 14:51   #82
JustMeYouKnow
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door gloomy Bekijk Bericht
ik vind het eigenlijk een droog onderwerp.
Ik bedoel. je zal er nooit een antwoord op krijgen dus waarom zou je erover nadenken?
ik doe het soms wel dat geef ik toe. maar meestal zet ik mezelf er meteen vanaf.
Ik denk ook dat als een mens in een "hemel"zou komen. dat je daar dan miljoenen koeien en schapen zal hebben die jij opgegeten hebt
Dan kunnen wij daar nog wel interesse in hebben en benieuwd naar zijn.. Ik geloof ook, zoals in de bijbel staat.. dat de antichrist snel zal komen om de hele wereld over te nemen.. hij zal hier 7 jaar op de aarde zijn.. 3 jaar doet hij net alsof hij een hele goede man is die doet alsof hij Jezus is. Maar de antichrist is dus iemand van de duivel.. Veel mensen zullen in die man gaan geloven dus heeft hij die mensen in zijn macht. Na die 3 goede jaren zal hij omkeren tot een slechte man, hij zal heel de wereld over willen nemen enz. Na die zeven jaar komt Jezus op aarde om de antichrist in de hel te gooien en komt er een "nieuwe wereld". Maar dat is iets wat ik geloof, jullie hoeven het niet te geloven maar heb dan tenminste nog respect voor de anderen die het wel geloven. Alvast bedankt