Enkele bericht bekijken
Oud 9 November 2007, 18:27   #296
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Angry

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Bull shit, jij hebt geen idee wat voor problemen ik heb meegemaakt, ik kan je in ieder geval vertellen dat die zeker niet voor de van jou zullen onderdoen.
Het getuigd gewoon van zwakte dat je dan maar aan jezelf gaat beginnen, dat draagt niets constructiefs bij aan het probleem.
Problemen zijn er om overheen te komen. Ik heb het idee dat dat voor de jeugd van tegenwoordig moeilijk te bevatten is, soms heb ik zelfs heb idee dat dit soort mensen hun probleem willen blijven aanhangen om iets te hebben dat hun gedrag altijd rechtvaardigd.
Voor mij blijft het snijden in je zelf kansloos, dom en verachtelijk.
Ik geloof best dat jij ook problemen heb meegemaakt die erg zijn. Maar kennelijk ben je sterk genoeg om daar mee om te kunnen gaan! Als een ander dat niet is moet je daar niet meteen op zo'n manier over gaan praten!
Nee, mijn gedrag kan niet gerechtvaardigd worden door mijn problemen. Ik kan mijn gedrag op dat punt gewoon niet rechtvaardigen. Maar ik vind het gewoon jammer dat mensen meteen zo naar je kijken, alsof je achterlijk ben, alsof je gewoon geen normaal mens ben!