Enkele bericht bekijken
Oud 31 March 2002, 15:50   #16
Maniac
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Sl!M TM
Euhm neej maar de gedachte alleen al om het met een familie lid te doen.. maarjah dat kan natuurlijk bij iedereen anders liggen..
Ja maar dat is iets heel anders...jou reactie had meer betrekking op het feit dat ze 30 jaar ouder is als ik....althans zo kwam het over.
Zoals je uit mijn verhaal kunt opmaken, was het absoluut niet gepland van tevoren en is het dus geheel haar initiatief geweest. Het is ook bij die ene keer gebleven...ik heb eigenlijk geen idee hoe ze er nu over denkt, maar ik vond het best lekker. Niet dat ik het zo nog maar eens zou doen met haar, want ik vond het eigenlijk alleen leuk/spannend omdat het zo onverwachts gebeurde.
In elk geval vond ik dit een ervaring die ik net zo goed met elke willekeurige andere vrouw ook had kunnen hebben en daarom niet bezwaarlijk. Ook het feit dat we beide volwassen zijn en er niks tegen iemands wil is gebeurd zorgt ervoor dat het, ondanks dat het hier om familie gaat, niet zomaar af te keuren is.
Dat je er niet aan moet denken om seks te hebben met een ouder iemand vind ik iets anders...daar kan ik wel inkomen en dat respecteer ik ook.
  Met citaat antwoorden