Onderwerp: drugs+vriendin
Enkele bericht bekijken
Oud 12 November 2007, 22:37   #5
tovenaar
Guest

Standaard

Spaceface, als je hier kwam posten om te checken of je niet helemaal gelijk hebt ondanks dat ze aan je trekt, bij deze: JA, JE HEBT HELEMAAL GELIJK!!! Door niet te twijfelen aan jezelf ben je voor haar ook alleen maar sterker, en dat zal ze uiteindelijk alleen maar waarderen. Probeer te voorkomen dat ze je betuttelend gaat vinden of tegen haar te liegen dat je er niet aan kan komen: daarmee schaad je het vertrouwen tussen jullie. Zeg precies hoe je je er bij voelt en waarom je het niet over je hart kunt verkrijgen. DAT dwingt respect af en versterkt juist de band. Ik wens je ook veel sterkte van de speed af te komen. Bedenk dat je hersennen in evenwichten leeft: wanneer je stopt is dat even goed voelbaar, maar uiteindelijk krijg je weer hetzelfde evenwicht. Even doorbijten... Plan voor jezelf een langzame afbouw, en hou je daaraan. Het zal wanneer je gestopt bent waarschijnlijk weer even lekker voelen om het te gebruiken als toen je begon: dan is het natuurlijke evenwicht weer hersteld, en kan je weer die piek ervaren. Dat juist NIET te willen gaan doen vertrouw ik je op door hoe je schrijft over LSD, en hoezeer je nu last hebt van aan speed gewend te zijn. Wat je nu nog niet goed ziet of voelt (omdat je nog zo jong bent) is dat het je ook aardig aanvreet: het is rotzooi. Je gaat er 3 zo snel oud en afgeleefd door uit zien, en ik denk dat je over een paar jaar er ook nog leuk uit wil zien voor je vriendin (not?). Het is ook niet gek om je te bedenken dat elke euro die je nu uitgeeft aan speed je straks nog eens zult gaan uitgeven aan de tandarts... Think about it. Vind het top dat je even hier bent komen sparren over wat er aan je trekt, en hoop je voldoende bevestiging gegeven te hebben over wat je zelf al bedacht had. Hou die gedachte vast! (en krijg geen spaceface

Succes!
  Met citaat antwoorden