Onderwerp: roofmoord
Enkele bericht bekijken
Oud 17 December 2007, 19:53   #31
ellieke
Lid

ellieke's Avatar

Standaard

Euh, ik heb hier net al die berichtjes gelezen, wel laat, maar beter laat dan nooit.
Ik ben een vriendin van Wesley en Guy, de medeplichtigen aan
die moord en ben't volledig met Black Mystery eens.
Ik heb Guy zijn dossier hier staan gehad, wel, ik heb die gelezen,
als ge leest wa Nico allemaal heeft meegemaakt verschiet ge er
ni van dat zo gelopen is.
Die jongen heeft gewoon een rotleven gehad, zo'n leven wens ik niemand toe.
Ge kunt daar echt ni over oordelen als ge hem ni kent.
En zoals ik al zei, Wesley en Guy zijn mijn vrienden,oke, ze hebben een moord gedaan, maar ze zijn zeker ni slecht en 't is
verkeerd gelopen en voor die misstap gaan ze hun hele leven moeten boeten.
Wesley en Guy zijn er altij voor mij geweest en wat ze ook gedaan hebben, ik zal hen nooit laten vallen.
En, ik neem geen drugs, heb nooit iets van criminaliteit gedaan en heb vast werk.
En by the way (hier gaat Black Mystery het ook mee eens zijn)
die inbraak was ni voor geld om drugs te kopen, zo goed ben je dus op de hoogte.
De persoon die heel de inbraak in elkaar gestoken heeft loopt nog vrij rond, want hij is niet meegegaan, die word niet gestraft, maar word dat ooit in de krant gezet?
't Staat in de dossier, is op't proces gezegd geweest en toch gaat die gast vrijuit, terwijl hij even schuldig is, misschien wel de grootste schuldige in heel de zaak.
En Wesley, Guy en Nico worden veroordeeld, maar hij gaat vrijuit, is dat dan correct?
Je kent de personen niet, weet alleen wat je in de krant gelezen hebt, dus ik vind niet dat het aan u is om te oordelen.
ellieke is offline   Met citaat antwoorden