Enkele bericht bekijken
Oud 30 December 2007, 18:23   #415
Mlijntjj
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nelle Bekijk Bericht
Heey,

Ik heb een aantal forums gelezen over snijden in jezelf en nu ben ik weleens benieuwd,
Hoe was de eerste keer snijden in jezelf?
Hoe voelde dat? Deed het pijn? Huilde je? wat gebeurde er?

Groetjes Nel
Eerstvraag aan jou waarom wil je het weten.. kbedoel heb je er zelf bedoelingen meer ofzo..?

En dan antwoordop jou vragen: 1e keer, uhm.. het was gewoom omdat ik machteloos was en de controle over mezelf terug wou krijgen... hoe het voelde.. tja goed.. klinkmisschien heel dom.. maar je hebt weer het gevoel dat je weer controle hebt over jezelf terwijl je het juist eigenlijk niet hebt.. of het pijn deed..? ja heel erg maar dat was juist de bedoeling.. met lichamelijke pijn kan je beter omgaan als hoe zeg je dat..? pijn van binnen zegmaar..
dus probeer je je pijn van binnen voor jezelf te verbergen door pijn van buiten te hebben..(beetje vaag) en of ik huilde.. nee waarom weet ik niet.. later wel want dan besef je dat het niet nodig was geweest en dan heb je pas door wat je hebt gedaan...

laatste vraag van jou, hoe voelde het? uhm.. tja heb ik eigenlijk al verteld.. eerst heel goed.. later niet meer..

het feit dat ik hier nu zo open over kan praten is omdat het bij mij verledentijd is, en ik geleerd heb om er over te praten

Groetjes..