Ik hoop dat iemand even snel reageert, ik ben namelijk bang dat ik misschien zwanger ben.. Eergisteravond was mijn vriendje hier en toen hebben we geslachtsgemeenschap gehad, eerst heel even zonder condoom, toen is er niets gebeurd, want dat was echt heel kort, en later natuurlijk met condoom. Maar na zijn zaadlozing zijn we nog heel even doorgegaan, met dezelfde condoom (zonder eerst te stoppen dus), niet lang, maar toen hij de condoom weg wilde gooien bleek dat er maar heel weinig sperma inzat, het kan zijn dat het dus een beetje verspreid in de condoom zat, doordat we dus nog doorgingen (dat het sperma naar de zijkant is gelopen of aan de onderkant eruit), maar normaal heeft hij wel veel meer. Ik heb ook nog gecheckt of er een gaatje in de condoom zat door er water in te laten lopen, maar dit bleek niet het geval. Toen ik later naar de wc ging om te plassen, zag ik dat ik bloed had, terwijl ik pas (26e) nog ongesteld geweest ben. Ik dacht daarom dat het misschien kwam dorrdat we een beetje te wild hadden gedaan tijdens de seks, of kan het zijn dat het nog een deel van het maagdenvlies is? Dat denk ik niet toch, want we hebben het al wel vaker gedaan en toen was het al gescheurd. Ik heb verder nog nergens last van gehad, maar ik vind het wel heel erg eng, ik ben namelijk ook niet aan de pil.
Weet iemand misschien of ik nu zwanger geraakt kan zijn? Antwoord alsjeblieft snel. xxx Mij.
Weet iemand misschien of het kan zijn dat ik nu zwanger geraakt ben?
|