Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2008, 18:19   #76
Sick Boy
Lid

Sick Boy's Avatar

Standaard

Citaat:
Jij maakt mij niet wijs dat als je darmkanker hebt dat je dan alleen ff hoeft te bidden elke dag en dat je dan genezen word..
Waarom niet, gebeurd nu nog en vroeger ook als je de bijbel leest.

Citaat:
Jammer dat het zo niet werkt. Ik zou dan kunnen zeggen dat jouw hoofd van binnen uit onzichtbare, onruikbare en onvoelbare stront bestaat. Je kan niet bewijzen dat het er niet is dus je moet het niet uitsluiten..
Ja dat is zo, ik kan dan net zo goed zeggen dat jij niet bestaat want ik heb jou nog nooit gezien, alleen wat je geschreven hebt. Andere mensen hebben jou wel gezien, dus die kunnen bevestigen dat jij bestaat.

Zo is het ook met de bijbel, is geschreven door god, maar je hebt hem nog nooit gezien, maar andere mensen wel.

Citaat:
Er zijn ook mensen die stemmen horen in hun hoofd en die denken dat iedereen ze wil vermoorden, of die vinden dat je iedereen mag afslachten omdat je dat leuk vind. Ik maak mijn hele leven dingen mee en ik zie ook dingen..
Stemmen in je hoof horen, kan toch ook geesten, demonen, engelen etc zijn en heb jij ook dingen meegemaakt op spiritueel gebied dan, je begrijp best wat ik bedoel of ben je echt zo dom.

Als je al die verhalen leest over spiritueele dingen die mensen meemaken, dan kan je wel simpel denken van die is gek of die heeft het zich verbeeld, maar bewijzen kan je het niet.

Ik had is een keer een droom of dacht dat ik droomde, want het was in de nacht en er waren allemaal kinderen die heel blij waren en die liepen allemaal in de gang, op de trap en ze wilden met mij spelen. Verder kan ik het mij niet herinneren en ik werd 's ochtends weer wakker.
Een tijd daarna (maanden) vertelde mijn vader dat hij is een keer iets gezien had (iets spiritueels), dat er allemaal mensen op de gang en trap liepen en dat er iemand bij zijn bed stond die zei dat het allemaal goed komt (we hadden veel problemen thuis en mijn vader was depresief daardoor).

Dus verklaar dat maar is

Citaat:
Je kan wel oordelen over de mafkezen die erin geloven.
Dus je oordeelt over iemand waar die in gelooft, maar je weet bijna niets van het geloof af? wie is er nou een mafkees

Maar we zullen het zien na onze dood wie er gelijk heeft
Sick Boy is offline