Enkele bericht bekijken
Oud 1 April 2002, 11:09   #25
Sannuh
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Maniac

Ah...de eerste met een reactie op mijn vraag...je wilt geen verdere details met ons delen?

Hoezo niet? Ik weet niet hoe oud jij bent, maar er zijn echt wel genoeg aantrekkelijke vrouwen van boven de 40...uiteraard ook genoeg die dat niet zijn, maar daar heb ik het hier niet over

Tsja Sannuh...het kan best zijn dat mijn ervaringen wat extremer zijn dan die van vele anderen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik maar wat onzin uitkraam...meerendeels geef ik gewoon antwoord op een vraag in een topic en dat is neem ik aan ook de bedoeling van de topicstarter. Blijkbaar verwachten echter velen geen serieus antwoord op bepaalde vragen.
Het klopt inderdaad dat ik seksuele ervaringen heb gehad met een docente, een dochter van een collega en een tante jah...en daar heb ik redelijk uitgebreid over verteld zodat het niet bij een kreet bleef van "jah, ik heb seks gehad met die en die" maar het een wat meer gefundeerd antwoord zou worden.

Bovendien was het je opgevallen, wanneer je goed gelezen had, dat deze ervaringen niet echt in korte tijd zijn opgedaan.....dat met mijn tante is dik anderhalf jaar geleden geweest, met die docente eind vorig schooljaar en met die dochter van die collega een aantal weken terug.
Dat je dit nu vrij snel achter elkaar leest, komt gewoon omdat ik pas sinds kort op dit forum rondhang en ik het je dus niet eerder had kunnen laten lezen.

Hiermee mijn geloofwaardigheid weer wat opgevijzeld?
sja et kan allemaal best wel waar zijn wat je zegt, ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of je het verzint of niet.
even goede vrienden.. et was niet beledigend bedoeld ofzo maar er zijn nogal wat mensen op internet die maar wat verzinnen.
  Met citaat antwoorden