Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2008, 08:06   #26
Sick Boy
Lid

Sick Boy's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Bron vermelding waar het nu gebeurd anders geloof ik je niet..
Zoek ik nog wel op, moet zo weg.
Maar als je op internet kijkt door genezing door god of op de onderstaande link (was met die tsjunami) etc, dan vind je verhalen van mensen. Maar dat zal je wel weer niet geloven, want er bestaat altijd een kans dat het verzonnen is.

http://www.bekering.nl/liefde6.html lees dat stukje maar waar was god

Citaat:
Toen ik nog blowde kon ik dingen verzinnen yo, niet te zuinig dat ging echt te ver..
Dus je wilt zeggen dat al die mensen stoned waren al die honderden jaren en dat het al die jaren tot stand is gebleven. Het kan natuurlijk verzonnen zijn, maar ook dat het waar is.

Citaat:
Er zijn ook boeken die gelovigen hebben gelezen en die zijn toen van hun geloof afgestapt..
Ja marilyn manson geloofd ook, maar hij kiest gewoon niet voor hem maar tegen hem.
En dan gelovigen van hun geloof afstappen, dat heeft nog niets te maken dat brian welch god om hulp vroeg om van zijn drugsverslaving af te komen en dat die vanaf die dag nooit meer drugs heeft gebruikt.

Citaat:
Vroeger dachten we nog dat de wereld plat was. Toen zeiden ze ook dat dat waar was en dat er iemand in een rijtuig over de wolken heen reed en als die met z'n hamer er opsloeg dat er onweer kwam.
Ja maar er zouden ook wel mensen zijn geweest die dat niet geloofde en je zult altijd wel mensen houden die in iets anders geloven.

Citaat:
Fout lees de bijbel nog maar keer door en dat het stuk van de openbaring.
Mattheüs 24:14-15
14 Het goede nieuws over het Koninkrijk van God zal overal ter wereld worden gebracht, zodat alle landen het zullen horen.

15En dan zal het einde komen.

Ik had ergens anders nog een stukje gelezen maar kan hem niet zo gauw vinden.

Laatst aangepast door Sick Boy : 8 January 2008 om 08:12
Sick Boy is offline