blablabla zei:
Citaat:
Jij maakt mij niet wijs dat als je darmkanker hebt dat je dan alleen ff hoeft te bidden elke dag en dat je dan genezen word..
|
Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy
Waarom niet, gebeurd nu nog en vroeger ook als je de bijbel leest.
|
Komt die bronvermelding nog van een persoon die doormiddel van bidden van z'n/haar darmkanker is afgekomen?
Citaat:
Dus je wilt zeggen dat al die mensen stoned waren al die honderden jaren en dat het al die jaren tot stand is gebleven. Het kan natuurlijk verzonnen zijn, maar ook dat het waar is.
|
Nee ik wil alleen maar zeggen dat iets kleins al hele grote ideeen kan opbrengen.
Citaat:
En dan gelovigen van hun geloof afstappen, dat heeft nog niets te maken dat brian welch god om hulp vroeg om van zijn drugsverslaving af te komen en dat die vanaf die dag nooit meer drugs heeft gebruikt.
|
Jewel, het kan allebei de kanten op of je leest iets en verliest je geloof of je leest iets en vindt je kracht er in.
Citaat:
Mattheüs 24:14-15
14 Het goede nieuws over het Koninkrijk van God zal overal ter wereld worden gebracht, zodat alle landen het zullen horen.
15En dan zal het einde komen.
Ik had ergens anders nog een stukje gelezen maar kan hem niet zo gauw vinden.
|
Als we bij het begin van het sprookje beginnen waren er Adam en Eva allebei gelovig dus vanaf dat moment zou god dan al moeten op houden, na de zondevloed was noach en z'n kinderen nog over en dat waren alle gelovigen op de wereld dus zou hij dan ook op houden.