architect of life
|
En jawel, dames en heren,appels en peren, hier komen de uitslagen van de forumawards!
In de cathegorie Leukste forummer werden genomineerd:
Femezz, ash-hôôle, -Gamegirl,Arie-Kanarie, Chrizlybeer, Insanity en blabla1993.
En deze award zal gedeeld moeten worden tussen -Gamegirl en Insanity!
Komen we bij onze volgende award Forummer met de beste humor:
Maken kans op deze award: Arie-Kanarie, insanity, pakspul, Forzamannen en blabla1993.
En alweer zal de award in stukjes moeten gezaagd worden door pakspul, blabla1993 en insanity!
De derde award is die voor Best geklede forummer:
Missmasje, PFP, rarejopie en thali werden hiervoor genomineerd.
Alle vier deze leden kregen hetzelfde aantal stemmen. Maar wegens de beste verantwoording bij Missmasje ("weinig kleding kan nooit verkeerd zijn"), vind ik wel dat zij deze award verdient. En ik ben ervan overtuigd dat ze hem ook met veel trots in ontvangst zal nemen.
Dat brengt ons alweer bij de meest Alwetende forummer:
Is dat Tyskie, is dat pakspul, is dat Mis Masje, is dat niemand, is dat blabla1993, is dat Chrizleybeer of is dat Kwak?
Een telling van de stemmen gaf een ex aequo tussen pakspul en niemand!
Wie mag er met trots de award voor Schijt-aan-alles forummer op de schouw zetten?
De namen die hierbij vielen waren: Forza,pakspul, rawrimadinosawr, insanity, Kwak en niemand.
Voor het eerst bij deze awards hebben we ook écht één winnaar. Proficiat, pakspul!
Meest gerespecteerde forummer van het jaar 2007:
Personen op wie een stem werd uitgebracht waren -Gamegirl, AriesNl, Pakspul, Chrizlybeer, zeespons en blabla1993.
Al deze forummers kregen een gelijk aantal stemmen, dus vechten maar om wie ermee mag gaan lopen!
Ik weet niet of je trots mag zijn op de award Meest enge forummer, maar kregen hiervoor een stem:
AriesNL, niemand, sander13, x-WipeMyTears-x, blabla1993 en AMF.
De stemmers waren het eenduidig eens dat sander13 deze award in ontvangst mag nemen.
Best te vertrouwen forummer, velen hadden zoiets van "op internet vertrouw ik niemand (neen, niet jij, niemand)":
Hebben wel een vertrouwensband kunnen aanbinden met iemand van dit forum: Bazzemans, Femezz, ash-hôôle, zeespons, insanity en -Gamegirl.
Blijkbaar geeft -Gamegirl het meeste blijk van vertrouwen, want zij wint deze award!
Leukste ex-staflid:
Ik had het eigenlijk moeten weten dat velen onder de stemmers maar één generatie stafleden kent, want de nominaties voor deze award gingen naar Koelkast en Bazzemans.
Winnaar van deze award is, -hoe kan het ook anders?- Koelkast.
Wie zien we misschien binnenkort in een modeblad als beauty?
Maken kans op deze award: CharmedOne, MarjoleinTje, Karima, RawrImaDinosarw en thali.
Dames, spreek een beurtrol af, want zowel Marjoleintjuh_ als RawrImaDinosarw als thali kregen evenveel stemmen.
Wie zit er te veel uurtjes achter de computer en krijgt de stempel nerd op zijn voorhoofd gedrukt?
De stemmers vonden dat dit waren: insanity, rarejopie, niemand, x-WipeMyTears-x en Dutchkid.
Insanity mag al dan niet met enige fierheid deze award in ontvangst nemen.
Een welgemeende dankuwel aan zij die hun stem uitbrachten, een dikke proficiat aan zij die genomineerd werden en aan zij die iets gewonnen hebben: speechen, speechen, speechen!