Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy
Ja er zijn genoeg verhalen te vinden van mensen die zo genezen zijn of bijnadood ervaringen en beschrijven allemaal hetzelfde. Tussen die verhalen zit dan ongeveer 100 jaar, dus zou wel erg apart zijn als dat toeval was.
|
Dus voor de 3e keer, bronvermelding or didn't happen.
Citaat:
Ja dat kan, maar daardoor hoef het nog niet verzonnen te zijn.
|
Maar de mogelijk is dus werkelijk wel aanwezig en als die mogelijk er is kan iets nooit als absolute waarheid gezien worden.
Citaat:
Het kan waar zijn of het kan niet waar zijn dat god bestaat, maar met wat ik meegemaakt hebt en gelezen vind ik dat het waar is.
|
Iets vinden betekent nog niet dat het waar is.
Citaat:
Maar de meesten zeggen met 100% zekerheid dat god niet bestaat, bewijzen kan je het niet, dus is er een kans dat god bestaat.
|
Jij hebt ook nog steeds geen bewijs geleverd dat god bestaat je komt aan met een boek en iets wat je vindt. Ik kan je ook een donald duck geven en vinden dat hij bestaat, maar toch.... bestaat hij niet.
Citaat:
Ja want als god iets beloofd dan doet hij dat ook en anders is jezus toch voor niets gestraft.
|
Er zijn nu veel meer zonden dan toen dus ik denk wel dat hij voor niks is gestorven, maar we hebben er wel vakantie dagen voor terug gekregen dus voor niks is ook weer niet helemaal waar