Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2008, 15:03   #90
Sick Boy
Lid

Sick Boy's Avatar

Standaard

Citaat:
Dus voor de 3e keer, bronvermelding or didn't happen.
Hier een websitehttp://nl.msnusers.com/bijnadoodervaringen

Citaat:
Maar de mogelijk is dus werkelijk wel aanwezig en als die mogelijk er is kan iets nooit als absolute waarheid gezien worden.
Nee, maar sommigen zien de waarheid wel, net zoals brian welch van korn (ja heb ik al een paar keer gezegd, maar ik neem hem gewoon even als voorbeeld), die geloofde het ook niet meteen, maar ging "opzoek" naar het antwoord. Hij ging de bijbel lezen en na een week had hij gevraagd of god hem wilde helpen om van zijn verslaving af te komen etc. Hij kreeg toen ook het gevoel dat god er was, het was heel even, maar hij voelde het (check die video maar die ik een paar berichten terug gaf), hij dacht zelf dat het de drugs geweest moest zijn maar vanaf de volgende dag, had hij nooit meer drugs gebruikt, terwijl hij erg verslaafd was.

Citaat:
Iets vinden betekent nog niet dat het waar is.
Jij hebt ook nog steeds geen bewijs geleverd dat god bestaat je komt aan met een boek en iets wat je vindt. Ik kan je ook een donald duck geven en vinden dat hij bestaat, maar toch.... bestaat hij niet.
Het bewijs is al die ervaringen van mensen, de bijbel en jezus.

En die link die ik bovenaan dit bericht heb gegeven staat ook dat onderzoekers al die verhalen hebben vergeleken en dat in deze verhalen/ervaringen zoveel gelijksoortige kenmerken zijn er geen sprake kon zijn van toevalligheden of fantasie.

Citaat:
Er zijn nu veel meer zonden dan toen dus ik denk wel dat hij voor niks is gestorven, maar we hebben er wel vakantie dagen voor terug gekregen dus voor niks is ook weer niet helemaal waar
Ik denk niet dat er niet meer zonden zijn dan vroeger en trouwens hoe kan jij dat nu weten of er nu meer zonden zijn was je erbij dan.
Sick Boy is offline