Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 11 January 2008, 19:50   #9
Sick Boy
Lid

Sick Boy's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Als het allemaal verzonnen is heeft jezus ook niet bestaan. Maar als iedereen zoals hem zou zijn tja, leuk, maar zo is het nou eenmaal niet. Beetje debiel om te zeggen. Als overal vrede was zou het ook een stuk beter zijn, d0h.
Waarom is het debiel om te zeggen om te zijn zoals jezus zegt ?
Ja dan is het natuurlijk ook overal een stuk beter als overal vrede was, dat is logisch. Maar een goed begin, begint bij je zelf en ik bedoel dus daarmee als iedereen luisterd naar wat jezus zou zeggen het daarmee bereikt word. Maar stel je voor dat het 100 % te bewijzen valt dat jezus bestaat en gelijk heeft, zou je dan wel jezus voorbeeld nemen en doen wat hij zegt (dus voor hem kiezen). Als je het dan wel doet wat hij zegt, dan zou je het denk ik alleen maar doen om in de hemel te komen omdat je dan alleen maar bang bent om in de hel te komen, want waarom volg je dan niet zijn voorbeeld als het niet te bewijzen valt. snap je

Want ik durf wel te wedden dat als het 100% bewezen wordt, dan opeens iedereen beter gaat leven, omdat ze dan alleen maar in de hemel willen komen en dus bang zijn voor de hel, maar je moet uit je zelf het al willen

Laatst aangepast door Sick Boy : 11 January 2008 om 20:00
Sick Boy is offline