Citaat:
Origineel gepost door sandraatje
Maar hoe zijn die atomen dan ontstaan, je zegt zelf dat het één van de vijfhoofdzaken is, hoe zijn de andere vier ontstaan? En hoe is de zwaartekracht ontstaan? Zulke dingen kunnen niet uit niets ontstaan!
|
Ik zie wel wat je van plan bent, maar jij moet nog eerst antwoord geven op het incest verhaal
Maar een
mogelijkheid is dat tijdens de big bang de constanten voor dit universum gezet zijn, het kan dus ook zijn dat er ergens een universum (ontstaan uit een andere big bang) is waar deze constanten andere waardes hebben en dus andere natuurwetten heeft, bijvoorbeeld dat er een universum is dat geheel ontzichtbaar is en puur bestaat uit energie. Ik zet het woord mogelijkheid bold er neer omdat ik het niet zeker weet, maar ik heb ook nog nooit gezegt dat dit de absolute waarheid is, maar het is iets aannemelijker dan het god verhaal.
Citaat:
Maar hoe zijn die atomen dan ontstaan, je zegt zelf dat het één van de vijfhoofdzaken is, hoe zijn de andere vier ontstaan?
|
Op de dezelfde manier als de ene? Beetje domme vraag eigenlijk als je even na denkt.
Citaat:
Zulke dingen kunnen niet uit niets ontstaan!
|
Materie is ook ontstaan uit niet in jou verhaal.