Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 14 January 2008, 14:23   #11
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Na te zijn verdreven uit het Hof van Eden, kregen zij kinderen. Drie zoons worden met name genoemd: Kaïn en Abel, daarna Seth.
Drie worden er bij naam genoemd, dat betekend dat er meerdere zijn.
En ik denk dat je dit van wikipedia hebt, daar staat het er iig precies zo, en als je daar dan iets verder leest staat er ook dat ze nog 9 andere kinderen hebben gekregen.

Als ik mijn bronnen van een christelijke site ga afhalen denk ik niet dat jij ze als waar accepteerd, dus als jij ze nou ook eens van een onpartijdige site afhaald?
En sowieso staat er als je iets verder leest dat er nog een heleboel feiten zijn die niet met de hypothese te verklaren zijn.

Citaat:
Niet met de hypothese verklaarbare feiten:

1. de Kuipergordel heeft minder massa dan voorspeld;
2. hoe Triton in een cirkelvormige baan om Neptunus is terechtgekomen;
3. de grote hoek die de rotatie-as van Uranus met de ecliptica maakt;
4. de zogenaamde "hete Jupiters" die in de afgelopen decennia in andere planetaire stelsels zijn ontdekt;
5. de bij binaire en trinaire stersystemen ontdekte exoplaneten
Citaat:
Het zijn geen verzinsels het zijn theorien
Waarom verwacht je van mij dan wel feiten, terwijl dat van mij een geloof is, en iets wat je gelooft hoe je niet te verklaren, dat geloof je of dat geloof je niet. En een theorie moet je op zijn minst toch kunnen onderbouwen met feiten?

Citaat:
Met heeeeel veel tussen stappen. Ja
Na een tijdje had je dan de aap, aap ging over naar half mens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutie_van_de_mens
Maar hoe kan het dan dat ze nergens tussenvormen vinden? Terwijl ze wel gewoon mensen en dieren van vroeger vinden enzo, maar tussenvormen zijn er nergens.