Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Je zult dan toch iemand dichter bij huis moeten zoeken, een goede vriendin ofzo? Een anoniem persoon kan ook via internet een vertrouwensbureau mailen om daar eerst mee te praten en dan hoef je ook niet te zeggen wie je bent.
|
Het probleem is dat degene die het dichtst bij mijn huis woont waar ik een beetje mee kan praten al zo'n 50/60 km is.. Ik zit nl op een school die heel ver weg is.
Ik heb al een tijdje gemaild met een vertrouwensbureau, en degene die mij toen hielp deed echt zijn best, alleen het lukt gewoon niet. Omdat ik als ik over mail met iemand praat dan is het allemaal veel minder erg of juist erger, als je begrijpt wat ik bedoel.
Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Je moet weten dat je ouders er altijd voor jezijn, tenzij je nu al elke dag ruzie met ze hebt, maar als je gewoon met je ouders om kan gaan dan zullen ze je ook helpen, omdat ze jou ook blij willen zien.
|
Ik heb niet elke dag ruzie, maar mijn moeder is depressief, en als die een terugval krijgt kan mijn vader dat weer niet aan en dat maakt het voor mij alleen maar erger, en dan word het snijden ook weer erger..