Onderwerp: In wat geloof jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 16 January 2008, 14:53   #33
sandraatje
Girlpower!!

sandraatje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Dit is echt zoooo zielig.
Bidden voor ons? Waarom? omdat wij anders denken dan jij? mag DAT niet? Wat een dictator is Hij dan, over een kam te scheren met Hitler dus. Eigenlijk ben ik jou slappe gelul wel zat zo onderhand ff een tandje er bij dan. Kom asjeblieft eens met feiten die je kan onderbouwen in plaats van dat eeuwige GELUL over en toen was er dit...

Dan ff wat anders, jij bent een huilie. boe-hoe ik snij mezelf.
Daar loop/liep je de hele tijd over te piepen. dan vraag ik JOU, was het niet de bijbel waarin stond;

"een ieder krijgt wat hij verdient"?

Dan zal jij dat gezeik zelf wel verdient hebben. dus loop niet zo te janken dan wijf. Hij heeft het zo gewilt. En als je het niet met hem eens bent, snij eens wat dieper. Dan kan je mischien binnenkort met Hem in discussie

Gadverdamme dat eeuwige gekut met die gelovigen, ga lekker bidden ofzo maar val mij niet lastig met onzichtbare mannen die niet met geld om kunnen gaan en die wil bepalen wat ik doe of laat. Dat doe ik niet voor mensen die ik zie, en dat doe ik zeker niet voor "iets" (stemmetjes in hoofden?) wat er niet is
Dit topic gaat niet over mijn snijden dus daar ga ik nu echt niet verder op in!
En aangezien je nu zeer sago bent heb ik nu eigenlijk geen zin om op je te gaan reageren..

Ik bid voor jullie omdat ik jullie hetzelfde geluk als mij gun, daarom en verder nergens om! Je mag best anders denken dan ik, en je mag ook best niet in Hem geloven. Dat is echt helemaal aan jou, maar ik gun het je wel, en daarom bid ik voor jou en voor de rest hier!

En waar staat dat dan wel niet in de bijbel volgens jou? Ik geloof wel dat het er staat, maar in welke context staat het?

Je reageerd zelf, dus dan moet je ook niet gaan zeggen dat wij jou ermee lastig vallen, je kiest er zelf voor om hier te gaan reageren, niet wij!