Citaat:
Origineel gepost door insanity
Dit is echt zoooo zielig.
Bidden voor ons? Waarom? omdat wij anders denken dan jij? mag DAT niet? Wat een dictator is Hij dan, over een kam te scheren met Hitler dus. Eigenlijk ben ik jou slappe gelul wel zat zo onderhand  ff een tandje er bij dan. Kom asjeblieft eens met feiten die je kan onderbouwen in plaats van dat eeuwige GELUL over en toen was er dit...
|
Wij bidden vanuit liefde, omdat we willen dat jullie niet in de hel komen. Het is juist lief dat sandra voor jullie bid, omdat ze wil dat jullie in de hemel komen en niet in de hel.
De mensen die jezus hadden gekruisigt, daar had jezus ook voor gebeden. Hij zei: Vader", zei Jezus, "vergeef het deze mensen. Zij weten niet wat ze doen". Terwijl hij helemaal kapot geslagen was, uitgescholden, etc en hij heeft niks verkeerds gedaan.
Citaat:
Dan ff wat anders, jij bent een huilie. boe-hoe ik snij mezelf.
Daar loop/liep je de hele tijd over te piepen. dan vraag ik JOU, was het niet de bijbel waarin stond;
"een ieder krijgt wat hij verdient"?
Dan zal jij dat gezeik zelf wel verdient hebben. dus loop niet zo te janken dan wijf. Hij heeft het zo gewilt. En als je het niet met hem eens bent, snij eens wat dieper. Dan kan je mischien binnenkort met Hem in discussie
|
Hij heeft het niet gewild dat wij pijn lijden, anders had hij ook nooit zijn zoon gestuurd om ons te redden, zodat ieder die in hem gelooft in de hemel komt.
Als je niet in hem gelooft dan is het toch ook niet logisch dat hij voor jou fouten boet, want je hebt hem nooit geloofd. Dan mag je er zelf voor boeten.
Citaat:
Gadverdamme dat eeuwige gekut met die gelovigen, ga lekker bidden ofzo maar val mij niet lastig met onzichtbare mannen die niet met geld om kunnen gaan en die wil bepalen wat ik doe of laat. Dat doe ik niet voor mensen die ik zie, en dat doe ik zeker niet voor "iets" (stemmetjes in hoofden?) wat er niet is
|
Waar staat dat, dat het niet waar is wat mensen zien of iets bovennatuurlijks meemaakt. Jij maakt dat er zelf van dat het niet waar is. Ben je bang om de waarheid te zien of heeft hij je iets niet gegeven waarom je vroeg, wat is je probleem.
En als jij aanraad om mensen in hun polsen te gaan snijden, dan ben jij niet goed bij je hoofd.
Maar je naam zegt dat al, dus ik kijk er niet vanop.