Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy
Wij bidden vanuit liefde, omdat we willen dat jullie niet in de hel komen. Het is juist lief dat sandra voor jullie bid, omdat ze wil dat jullie in de hemel komen en niet in de hel.
|
Flikker toch op

Vragen wij er om?
Nope, dus doe eens doodgaan en tegen Hem zeggen dat ik niet op Zijn gekanker loop te wachten?
Citaat:
De mensen die jezus hadden gekruisigt, daar had jezus ook voor gebeden. Hij zei: Vader", zei Jezus, "vergeef het deze mensen. Zij weten niet wat ze doen". Terwijl hij helemaal kapot geslagen was, uitgescholden, etc en hij heeft niks verkeerds gedaan.
|
Bij deze, ik vraag niet om jullie soort. ik walg er op als iemand bij mij gaat lopen boe-hoe doen. en vervolgens Zijn woord gaat verkondigen, "want Hij is wel zo goed voor den mens!"
Tuurlijk, daarom is ze zelf depresief en snijd ze
Citaat:
Hij heeft het niet gewild dat wij pijn lijden, anders had hij ook nooit zijn zoon gestuurd om ons te redden, zodat ieder die in hem gelooft in de hemel komt.
Als je niet in hem gelooft dan is het toch ook niet logisch dat hij voor jou fouten boet, want je hebt hem nooit geloofd. Dan mag je er zelf voor boeten.
|
Nee nu slaap ik minder.
Als Hij ons niet had willen zien leiden, dan had Hij iets beters moeten sturen dan een langharige flikkertje
Citaat:
Waar staat dat, dat het niet waar is wat mensen zien of iets bovennatuurlijks meemaakt. Jij maakt dat er zelf van dat het niet waar is. Ben je bang om de waarheid te zien of heeft hij je iets niet gegeven waarom je vroeg, wat is je probleem.
|
Ik en bang om de waarheid te zien!
Tuurlijk jochie.
Weet je wat, ik houd het makkelijk voor je.
Als jij mij de ark van Noach verklaart ben ik tevreden.
Waar is het water gebleven enz enz.
Citaat:
En als jij aanraad om mensen in hun polsen te gaan snijden, dan ben jij niet goed bij je hoofd.
Maar je naam zegt dat al, dus ik kijk er niet vanop.
|
Ach gus, is Sandra niet eerlijk tegen je geweest?
Mischien moet je dr eens vragen waar ik die wijsheid weg heb