Citaat:
Origineel gepost door Denathy
weet ik veel dat zij een vrouw was.. ik ken haar irl niet hoor.
jawel dr zit wel degelijk verschil in... sommige mensen hebben echt geen keuze hoor!! niet iedereen kan even goed leren. Je hebt nu eenmaal minder intelligente mensen en intelligente mensen.
|
Nuff said, je bent ziellig
Citaat:
De minder intelligente mensen hebben over het algemeen minder inkomsten en een minder goede opleiding in mijn ogen dus de lagere klasse. De intelligentere mensen zijn beter opgeleid en hebben meer inkomsten (hogere klasse).
|
Again...
Citaat:
Natuurlijk heb ik respect voor de fabrieksarbeider en voor het kantoorpersoneel. Ik zie mezelf niet me hele leven in een fabriek werken!! vakantiebaantje prima. Alleen me hele leven... nee. Daarom juist veel respect voor deze mensen!!
|
Dat is geen respect vent, leer het echte leven eens kennen.
.
Citaat:
Er zijn natuurlijk ook uitzonderingsgevallen...
Mensen die intelligent zijn en niet geleerd hebben.. ja dat is dom!! en die mensen zijn dan vaak ook redelijk gefrustreerd.
|
Zoals jij, en die mensen doen dingen die ziellig zijn zoals zich boven mensen plaatsen
Citaat:
en lul niet over het feit dat ik allang in bed had moeten liggen. Ben geen klein kind!! ik bepaal zelf wel wanneer ik ga slapen.
|
Alleen als het van je mama was.
En lezen kan je ook niet, want het was ook niet voor jou bedoelt al je goed had gekeken.
Citaat:
Btw dat was wel een prima voorbeeld van dom en geen fatsoen...
|
Nee, dat was een voorbeeld van gezag tegen iemand die niet weet hoe het hoort.