Citaat:
Origineel gepost door ik123
Hallo iedereen,
lang geleden heb ik mijn verhaal hier eens gedaan over dat ik verliefd was op mijn (getrouwde,20-jaar oudere) leraar. Wel, ik heb het hem uiteindelijk verteld en daardoor zijn we (nadat er een afstand was geweest omdat ik hem zo btj negeerde om het vooral niet te laten opvallen dat ik zo zot liep van hem) weer dichter naar elkaar toegegroeid en we kunnen echt goed samen babbelen. Hij heeft me al op verschillende manieren laten weten dat hji me ook heel graag heeft enja het klikt gwn tussen ons. Het is dan een tijdje beter gegaan omdat ik nu zelf een vriendje heb. al gaat het tussen mij en hem niet altijd schitterend omdat ik nog altijd met die gevoelens voor mijn leraar loop. Nuja dat heeft eigenlijk geen belang wat ik eigenlijk wou zeggen is dat zodra ik mijn(ex)leraar (paar maand gelede) vertelde dat ik vriendj had enzo is hij totaal veranderd, meer beginnen flirten en een paar weken geleden hing er een ongelooflijke spanning tussen ons en gaf hij mij ineens een kus op de mond. Ik ben nu totaal in de war en weet niet wat te doen. Waarom doet hij nu zoiets?? Hij weet hoe moeilijk ik het al heb... en nu is het nog moeilijker want langs de ene kant wil ik dat hij dit overdoet enheb ik er spijt van dat ik me toen zo een beetje heb teruggetrokken maar langs de andere kant weet ik ook dat dit fout is... Goh mijn verhaal is een beetje lang geworden (en het is niet eens alles) maar alleszins bedankt aan zij die het hebben willen lezen 
|
Hierdoor denk ik dat

Of ben je nu alweer vergeten dat je dit hier hebt gezet?