Enkele bericht bekijken
Oud 6 March 2008, 19:33   #1
jeffnavril
Lid

Standaard wil ff wat suggesties hierop :$

nja ik dus een meisje op het oog en we praten wel af en toe met elkaar enzo en fietsen samen naar huis en naar school ong 2-3x in de week samen met haar tweelingzus.
kwil eigenlijk weten wat jullie hiervan vinden (vooral de meiden!!):

Citaat:
Hallotjes, achja je ziet denk wel aan de voorkant waar dit over gaat,
Kwou et al een langer tijdje doen een brief sturen maar kzat er dan telkens over na te denken of het wel leuk was enzo.. In ieder geval wil ik nog een keertje vragen of je mee gaat naar de bioscoop ik had dit al eerder eens gevraagd en ben er eigenlijk niet meer op verder gegaan maar nu wil ik dat dus zeker wel doen : ) Nja is hoor het wel van je op MSN of op school wat je hiervan vond khoop wel leuk en lief, maarja dat zie ik dan wel weer.
Voor zover doeg (K).
ja ik heb der al eens eerder gevraagd maandje geleden maar dat ging niet verder omdat ik een weekie op vakantie ging en toen ik terug kwam ging zei een weekie op vakantie dus toen was ik en zei er niet meer op terug gekomen..

en dat tekstje in de quote wil ik dan in een ansichtkaart schrijven en aan der geven en btw tis een ansichtkaart met een beertje erop bij een kluisje en er staat you stole my heart.

zou ze dit echt leuk vinden denken jullie?
jeffnavril is offline   Met citaat antwoorden