Enkele bericht bekijken
Oud 11 March 2008, 15:03   #1
ikje57
Lid

Wink

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Probeer haar gewoon duidelijk te maken dat je op deze manier geen vriendschap met haar wil. En dat als ze zo doet dat ze ook geen andere vrienden zal hebben.
Je kan het ook gewoon langzaam aan minder later worden, en haar steeds meer gaan negeren. En gewoon geen afspraken meer maken en als zij belt zeggen dat je geen tijd hebt enzo.

Ik snap dat je je vriend niet wil laten stikken, dat is niet meer dan logisch, maar probeer hem te vertrouwen. Dat is meer wat ik wilde zeggen. Ik zeg niet dat je hem moet laten stikken, je moet hem alleen proberen te vertrouwen, hij kan er niks aan doen dat zij hem probeerde te zoenen.
ook dat weet ik dat hij er niks aan kan doen maar wat het hem nou is.
afgelope zaterdag had ik ruzie met me vriend en toen zij hij dat hij haar wou kussen normaal zeg je dat niet hij had veel op maar dat is geen excuus vind ik maar later de volgende dag zij hij dat hij me alleen boos aan het maken was.

en dan net als net hij heeft vroege dienst van 5 tot 2 dan bel ik hem na zijn werk op en neemt hij niet op en die vriendin doet raar op msn ineens nou dan ga ik al denken weer..:S
smsjes reageert ie niet op en dat soort dingen

moet hij niet doen vind ik maak het dan gewoon uit!

Groet,