Enkele bericht bekijken
Oud 30 March 2008, 21:29   #14
Gennendorf
Lid

Standaard

ik herken een aantal van je problemen, om te beginnen het feit dat je nog niet ontgroent bent op je 16e, ik ben 15 en ook nog groentje, daar ben ik overigens trots op aangezien dat betekend dat je niet zomaar met iedere slet gaat bekken. dat je wat meer vrouwelijke kanten hebt en voor homo word uit gemaakt (komt me verdacht bekent voor *fluit onschuldig dat moet je gewoon negeren wat dat zijn alleen maar van die klote stoertjes... uit mijn ervaring blijkt zelfs dat meisjes het leuker vinden als jongens wat meer over gevoelens praten ipv alleen voetbal (en met mijn ervaring bedoel ik geen liefde en alleen gewoon vriendinen, tot mijn grote spijt) als je wat duurdere woorden gebruikt moet je ook gewoon een slimmer meisje nemen, aangezien die er ook best wel zijn en waarschijnlijk omgekeerd hetzelfde probleem hebben. en qua gewicht betreft, tja een sportschool kan idd helpen, en het kan zijn dat je van nature sneller dik word, ach dat maakt niet zoveel uit want tenslotte zijn er maar weinig meisjes die qua uiterlijk en innerlijk nagenoeg perfect zijn. uiteindelijk gaat het toch om het innerlijk, en als jij dan wat minder mooi bent maar wel een fantastish innerlijk hebt, ga dan opzoek naar een meisje dat ook minder mooi is met een goed innerlijk (niet iedereen kan een echte bewty krijgen, op latere leeftijd boeit, heb ik gehoord, het toch weinig meer of je nu dikker of dunner bent, dan is het juist het innerlijk, als je maar niet te dik bent dat je hartinfarct oid krijgt.

succes met zoeken naar liefde.

-je liefdes leven is een bloem, je hebt bloemen die bloeien in het voorjaar je hebt bloemen die bloeien zomers en sommige in het najaar, er zijn maar weinig bloemen die niet bloeien.-
Gennendorf is offline   Met citaat antwoorden