Gênant??
Ik heb iets heel gênants meegemaakt, ik vroeg me af of meerdere mensen dit soort dingen hebben meegemaakt?
Ik zit bij fysiotherapie voor een blessure die ik met voetbal op gelopen heb.. een scheurtje in de lies. De eerste keer dat ik bij de fysio kwam was een week geleden... ik hoefde alleen maar wat oefeningen te doen met mijn kleren aan.
Nou moest ik 2 dagen geleden weer naar de fysiotherapie, dit keer moest ik achter een schotje mij helemaal uitkleden zodat hij goed naar mijn liezen kon kijken. Heel toevallig was er die week een vrouwelijke stagiere (assistente). :S
Ik trek dus alles uit achter dat schotje, krijg ik opeens een stijve.. ik sta daar een paar minuten met mijn stijve te wachten en te hopen dat hij weer slap wordt. Tot dat er geroepen werd dat het wel erg lang duurde.. nou ik kom er met een rode kop en een stijve lul achter vandaan... moest ik op zo'n soort bankje/bed oefeningen doen. Nog altijd met een stijve!
En daarna gingen ze nog naar mijn liezen kijken.. nou de vrouwelijk assistente houd mijn ballen aan de kant en duwt mijn stijve een beetje weg zodat de mannelijke therapeut naar mijn lies kan kijken.. Wordt mijn penis ineens nat!! Hoe beschamend!!
Kijk maar wat je ermee doet of je het gelooft of niet... Het is helaas echt gebeurd. Hebben meerdere mensen dit meegemaakt?
En wat doe je ermee/ eraan?
|