Enkele bericht bekijken
Oud 30 May 2008, 11:44   #17
Angelaa
Lid

Standaard

ik weet ook niet of ik er voor of tegen ben. ik vind in ieder geval wel dat het niet verplicht moet worden. ik zou het zelf denk ik niet doen, omdat er bij veel onderzoeken een verhoogde kans is op miskraam enz.
een van jullie zei net dat je een abortus moet plegen omdat je een kind toch niet op de wereld laat komen als je het haat. ik denk niet dat je (als het inmiddels geboren is) het echt kan haten. als je zo'n klein mensje ziet, daar kun je bijna alleen maar van houden, het is toch iets van jezelf.
ik zou het alleen uitlaten voeren als er echt een verhoogde kans op iets is, waardoor het kindje vlak na de geboorte kan komen te overlijden. als het kindje dan in een speciaal ziekenhuis geboren wordt, dan kan het misschien nog op tijd geholpen worden. anders zou ik het niet doen denk ik, maar das mijn mening. ik zou het sowieso geboren laten worden, als ik in mijn omgeving bijvoorbeeld mongooltjes zie, dan zijn dat de meest vrolijke mensen die ik ken, volgens mij zijn die hartstikke gelukkig! en daar doe je het toch voor, je kind gelukkig maken?
Angelaa is offline   Met citaat antwoorden