Enkele bericht bekijken
Oud 6 April 2002, 09:15   #3
gona
Guest

Standaard

hey

Echt klote man. Ja ik herken jouwn verhaal. Denk dat jouwn vriendin met automul... automutilatie bedoelde. Dat is een ander woord voor zelfbeschadiging. Je moet maar eens kijken op www.wegwijs.org. Er zijn in Nederland veeeel meer mensen die zichzelf snijden en op andere manieren pijn doen. Zo gek is dat niet, alleen de meesten verbergen het, zo weet niemand het van elkaar en zo weet niemand dat het bestaat. Het is wel een serieus probleem. Ik heb het op dat moment, dat ik het doe, 'nodig' Heb het gevoel dat niks meer helpt behalve dat, in ieder geval werkt het het snelst, en om op dat moment iemand op te bellen enzo heb ik ook geenzin in. Ik voel me dan ook zoo waardeloos, niks, klote lichaam. En wat doe ik anderen en mezelf nou weer aan, wie kan er oooit van mij houden Dat geloof ik gewoon niet. Ik heb ook aandacht van jongens en dan vraag ik me echt af wat ze in mij zien. Een gek, lelijk wijf dat zichzelf snijd? Nee, ze vinden dat ik lief, leuk en humor heb. Nou ja ze kennen me ook niet echt, als ze me echt zouden kennen...en dan heb ik weer t gevoel dat ik een leugenaar ben enz enz. Door het snijden voelde ik me eerst beter, want ik dacht dat ik een oplossing gevonden had, maar nu ga ik me er eigenlijk steeds slechter door voelen.
Voor de zomer: Er bestaan litteken cremes, maar ik denk niet dat dat in een paar weken nog helpt. Candulan is volgens mij het beste, heb ik t vaakst over gehoord.
Brede/ veel armbanden dragen als t alleen op je polsen zit. Anders lange t shirts of een panty/sok over je armen. Be creatif!
Ennnn ALS JIJ MET 30 GRADEN IN EEN T SHIRTJE WILT LOPEN OF WILT GAAN ZWEMMEN, MOET DAT KUNNEN NATUURLIJK!!!
hehe ok makkelijkergezegd dan gedaan.

veel liefs,

Ik zou er graag met je over willen praten. Misschien mail/msn??

gona
  Met citaat antwoorden