Ik heb ook nog nooit verkering gehad, tenminste nooit serieus (
laatste keer toen ik 12 was, ben nu 21). Er is ook wel verkering aan mij gevraagd maar die vond ik dan weer niet leuk.
En eigenlijk was ik altijd wel wat verlegen om het te vragen aan een meisje. Maarja wat wil je als je kop vaak onder de puisten zat
Ik ben geen brad pitt ofzo, dus de meiden lopen ook niet achter me aan te huppelen. Een tijd terug stonden er iets van 15 meiden achter me te roepen lekkerding tegen mij (
was toen in een attractiepark), maar zei toen ook niets want was te verlegen.
Ik ben wel een paar keer leuke meiden tegen gekomen (
en dan ook echt leuk, waarvan ik haast een hartaanval kreeg). Maar als je iemand niet kent en je komt haar tegen op straat dan spreek je die gene ook niet zomaar aan, dan denkt ze mischien ook van wat een creep of wat een player.
Ook op internet iemand leren kennen is haast niet te doen. En al wilt er iemand een afspraakje dan is het meestal niet de mooiste en of leukste persoon die je ooit ontmoed had en dan denk je mischien van nou het moet maar, anders heb ik helemaal niets.
Dus dat schiet ook al niet op.
Het beste is gewoon uitgaan en niet verlegen zijn. Ga naar clubs, verenigingen, etc en wees niet verlegen.
Alleen het probleem met uitgaan is dat er in kroegen, cafés 9 van de 10 sletten zijn.
Er zullen heus nog wel normalen tussen zitten, maar bij mij in de buurt niet. Ik heb niet zoveel ervaring met uitgaan, maar haast iedereen die ik ken en die uitgaan zeggen dat alle vrouwen kut hoeren zijn en niet te vertrouwen.
Dus ik heb de hoop maar gewoon opgegeven en ik zie wel wat er gebeurd. Mocht ik een leuk meisje tegen komen tijdens het uitgaan (maar dan ook echt leuk), dan ga ik er gewoon naartoe. Als het dan niet wederzijds is, dan pech en leef ik gewoon weer verder.
Begin het gewoon een beetje zat te worden over dat relatie gedoe. Ik ga er geen moeite meer voor doen. Ik ga niet mij tijd verspillen om achter meisjes aan te lopen. Ze komen maar naar mij toe, straks gaan ze nog denken dat ze queens zijn. Ik ga niet een beetje lopen smeken om een relatie, dan hoort andersom.