Onderwerp: ik ben gek!!
Enkele bericht bekijken
Oud 11 October 2008, 15:06   #5
schoolier95
Lid

Standaard

Ik ben de laatte tijd een beetje gek bezig want als een meisje dat ik leuk vind mij tegenspreekt(al heel lang want zij negeert mij en verwjidert alles wat met mij te maken heeft, maar de meesten zeggen dat zeme wel leuk vindt en da zij alleen maar opschept bij haar vrienden want op msn is se wa aardigger en als ik haar allen tref wat bijna nooits gebeurd maarja, dan is se ook aardiger).
dus zij negeert me gewoon en woordt opgefokt.

nu zoek ik al voor de 2de keer afleiding van haar, eerste keer een meisje uit mijn klas(maarja die doet nu heel kut tegen mij want heeft dit verhaal ook gehoord)zit me nu zwart te maken met elk meisje waarme ik in contact kom.
en dat is ook het eval bij nr2. zij maakt mij neit zwart en ken ik pas sinds gistr, maar(die eerste, die ik zocht voor afleiding , heft haar emteen teogevoegd en het hele verhaal verteld)die is een stuk aardigger dan mij echte iemand waar ik achteraanloop(helemaal bovenaan) want zij negeert mij amaar die woordt een beetje gek van mij en die denkt dat ik haar stalk maar ik kom haar alleen tegen op school dus :S.

nu zoek ik dus weer afleiding bij iemand anders en zit ik dadelijk weer bij begin af aan, wat niet handig is. want ik kan nooits een fatsoendelijke relatie krijgen want ik mag niks van mijn moeder
schoolier95 is offline