Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Dat zei ik ook al tegen jou maar dan iets vriendelijker, maarja toen moest ik netjes reageren dus haal zelf je dikke reet weg 
|
Logisch. Ik zit hier namelijk ook al IETSJES langer.
Citaat:
Ten eerste heeft dit helemaal niets met nuttige posts te maken dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt maar ik zou toch maar is een andere informatie bron gaan zoeken dan de libelle.
en ten tweede als je met nuttige berichten spamberichten of idiote discussies met een zekere 'the_darkness' bedoeld dan ja inderdaad.
|
1) De hele fucking 'discussie' bestaat uit mierenneuken. Daar hoort nuttige posts maken ook bij. Dus leg mij eens uit waar deze façade van een discussie dan wél over gaat?

2) In tegenstelling tot jou, en mij, kan hij wél nuttige posts maken en goed advies geven. Het enige wat jij hebt gedaan is het gat wat jij mond noemt gebruiken als je reet en bullshit in 't rond strooien. Tot zover heb jij niet echt veel nuttigs toegevoegd. In tegenstelling tot TD.
Citaat:
Zo he! heeft meneer een serieus leven gekocht? een week geleden had je alleen nog maar een grote bek.
|
Trekt d'r een z'n bek open.