Heey miranda
ik zal je proberen te helpen okee ondaks het feit dat je naast me zit haha
Ik snap je probleem en het doet vast veel pijn.. Ik zou proberen nog een x contact te maken op wat voor manier dan ook om te kijken hoe hij nu op jou reageert..
Het is extra moeilijk omdat het je 1e echte liefde is.. Dat maakt het allemaal lastiger dan het lijkt.. Een ding is zeker je moet doen wat je hart je zegt.. Als je hart zegt ik wil hem weer zien en wil hem terug dan moet je zorgen dat ej weer contact krijgt.. Ik heb ook wat smsjes gelezen van j0uu en het was inderdaad een indruk van ik vind jou ook weer leuk van zijn kant dan..
Probeer nog een x contact te maken.. en als dat niet lukt dan weet ik het ook niet echt meer.. En misschien is het beter om alleen vriendschap te houden maarja. Makkelijker gezegt als gedaan.. ik weet niet echt hoe ik je kan helpen maar ik ben er altijd als een luisterend oor zodat je altijd je verhaal kwijt kan.. het is een vervelende situatie voor je en ik begrijp hem ook 100% .. Ikzou dan ook om raad vragen.. het is lastig meisje.
Probeer met hem te gaan praten en dan echt te kijken hoe hij reageert op jouu.. en als hij weer bot doet .. dan weet ik het ook niet of je moet misschien je gevoelens voor hem bekennen.. maja
ik weet niet meer hoor
liefs en sterkte Annemieke