het is nogal moeilijk om contact met haar te zoeken lijkt me, wat eigenlijk mijn advies zou zijn, om er ff een keer goed over te praten.. weet jij wat haar dwars zit? want dat lijkt me el een handige stap om het te verwerken..
het is inderdaad belangrijk dat jezelf je fout vergeeft, voor haar is het natuurlijk best moeilijk om met een vriend om te gaan die duidelijk verliefd op haar is, ze zal ook wss nogal snel hierdoor afgeschrikt zijn, bang dat jij haar maar niet uit haar hoofd kan zetten.. ik denk ook dat als ze echt zo'n goede vriendin van je was, ze toch op een gegeven moment wel contact met je zou hebben gezocht.. maar ik ken haar niet wat dta betreft, dus dat is moeilijk te oordelen
je bent mss iets te enthousiast geweest in je liefdesverklaringen, dit zal je moeten accepteren, en ja.. gewoon verder leven, meer kan ik er ook niet van maken.. het is vervelend dat dit gebeurd is, maar het is nogal moeilijk om je gevoelens voor je te houden, vooral als zij zo positief heeft gereageerd in eerste instantie. Probeer hetgewoon te accepteren, leer van je fouten, en er zijn genoeg andere mooie vriendschappen, als zij jullie vriendschap niet boven jou overenthousiasme stelt.. ken je trouwens niet iemand die haar kent? zodat je ff zou kunnen informeren hoe ze tegenover jou staat?
|