Ik zal toch mijn verhaaltje vertellen

Voorverhaal:
Ik speelde in een amateurs-toneelstuk in een russische gemeenschap, en daar kenden ik 2 meisjes kennen, op een ervan werd ik smoorverliefd, en na een camping in Duitsland waar we met een paar families gezamenlijk heen gingen, begon ik van haar te houden (er is een verschil tussen verliefd zijn op, en houden van, alleen dat is wat moeilijk uit te leggen)
Ik leerde haar pas echt goed kennen op die camping namelijk, en we praatten veel met elkaar, met elke dag begreep ik dat zij alles voor me was.
Later toen we terug van de camping waren, toen we op een dag achter MSN zaten, bekende ze dat ze verliefd was op mij, toen hadden we verkering.
Maar, na een vakantie maakte ze het uit, weer op MSN.
Dat brak mijn hart in 1000 en een stukje, want ik kwam vrolijk van een vakantie terug, ik ging achter de pc zitten, wachtte lang tot mijn lief op MSN kwam, en dan krijg ik zo'n klap. Ik werd best depressief.
Zij wilde gewoon vrienden blijven, dat kan zijn omdat ze iemand anders vond, dat kan zijn omdat ze bang was dat als er iets in onze relatie zou foutlopen we niet eens vrienden meer zouden zijn, misschien was ze bang dat zij de relatie niet zou kunnen volhouden, weet ik veel wat, dat is het punt niet.
Wat ik deed.... heh... ik gedroeg me als een ezel, meteen zeggen dat we geen vrienden meer zijn en dat blahblahblahblahblahblah... allemaal kutdingen gezegd.
We kregen ruzie, en ik blokte haar...
Een tijdje later unblockte ik haar...
En daarna was ik nooit meer boos op haar... ze bood haar excuses aan omdat ze overreacte... ik stond perplex... vanaf die dag neem ik haar niks meer kwalijk, ik had mijn oprechte excuses aangeboden, en we zijn nog steeds toffe vrienden, en als we weer ruzie maken, komt het altijd goed, wat bewijst dat ze vrienden WIL zijn, anders zou ze mij ook geblokt hebben en doei...
Dus, als ze vrienden zou WILLEN zijn, jouw vriendin, zou ze TENMINSTE binnen een maand excuses geven, of vragen, in beide gevallen worden jullie weer vrienden, in het tweede geval is ze te verlegen om zelf excuses aan te bieden.