Enkele bericht bekijken
Oud 7 December 2008, 15:42   #29
qds
Lid

qds's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door microsoftman Bekijk Bericht
Het kon ook dat ze ook gevoelens voor jou begon te krijgen en dat ze daardoor het contact verbrak.

Ik heb een soort gelijke ervaring meegemaakt. Alle soort gelijk nu ook weer niet =/.
Ik was ook verliefd op men beste vriendin en ook op het moment dat ze met iemand was. Maar na een tijdje was het dus uit (voor de 7nde keer >_<) en ik vertelde het haar en vroeg verkereing. Ze zei nee en dus brak ze men hart maar 5 seconde later komt een vriend van me die ni op haar verliefd was en vraagt het aan daar zegt ze ja tegen. Ik kon haar wel dood schieten op dat moment en die vriend erbij. Ik ben gewoon weg gestapt en de volgende dag vroeg ze wa er scheelt, ik heb er zeker 5 dage niet mer mee gesproken. Nu spreek ik nog met haar maar de vriendschap is nietmeer zoals er voor, voor dat ik het vraag knuffelde ze me veel en kwam ze veel bij mij, nu is het niks meer. Mij kan het eigenlijk niets meer schele ik heb iemand ontmoet op het internet die vlak bij woont en het klikt nu zijn we al goeie vriende zelf beter dan bij die ene vriendin.

En ik hoop voor jou dat het terug goed komt tussen julie want een vriend(in) kwijt raken is hard, ik ben er al 3 kwijt doordat ik moest verhuizen het waren wel de beste vrienden die ik ooit heb gehad nu is het helemaal anders.
Nee microsoftman...het komt niet meer goed tussen mij en haar, na maandenlang accepteert ze mijn excuses nog steeds niet en blijft ze me wegduwen...ze heeft nu niet lang geleden ook een vriend van mij verwijderd van hyves...en geblokkeerd...puur omdat hij de enige was die nog contact met haar kon hebben en waardoor ik dingen te weten zou kunnen komen...

Wat ze nu doet is gewoon grof, en ik moet tot mijn spijt zeggen dat het een gestoord mens is geworden....want je verbreekt niet 2 vriendschappen op deze manier, dat slaat gewoon nergens op.....zonder ook maar iets te bespreken gewoon....

Zij stuurde nog voorzichtig een bericht naar die vriend, waarin ze zette hoe ik met 'emails' haar overdwelmde waardoor het bij haar overkwam dat ik niet over haar heen zou komen, en daarmee begon deze ellende. Ik zag dit zelf niet in, tot die vriend dat bericht me liet lezen...dus ik stuurde mijn excuses en ik werd alleen maar nogmaals geblokkeerd, afgewezen, en die vriend van mij werd ook nog eens de dupe...

Maar ik haat het, ik haat het hoe lief ze eerst was, hoe aardig ze tegen mij was, zelfs toen ik haar mijn gevoelens vertelde...deed ze voorzichtig...met mij...
We hebben een mooi schooljaar gehad, zij hield me altijd op de been, ze was er voor me...ik zou haar dankbaar moeten zijn..
daarom doet het ook zo'n pijn...
qds is offline   Met citaat antwoorden